donderdag 24 mei 2007

Warm...


Eergisteren had ik bedacht dat ik na de sportdag vandaag nog wel even een intensieve duurloop o.i.d. kon gaan doen, maar toen ik thuis kwam vandaag had ik daar echt geen zin meer in. Vanaf 9 uur 's ochtens gesoftbald, in de zon gezeten en een beetje rondgehangen op het sportveld tot we de volgende wedstrijd mochten spelen. Dat was niet echt bevorderlijk voor de vorm vandaag.


Daarom besloot ik maar even uit te rusten en na het eten, als het wat afgekoeld was, gewoon een half uurtje lekker rustig te gaan lopen. De eerste 10 minuten gingen echt slecht, moe en overal kleine pijntjes. Daarna ging het wel en kon ik toch nog genieten van mijn avondloopje...


De tijd: 29'35", (bijna) precies een half uur. 5,1km. Heerlijk om het ook een keer rustig aan te doen. Al doe ik dat natuurlijk al vaak genoeg...





Geen opmerkingen: